wtorek, 14 lutego 2012

vans

Gdy tylko stopnieje śnieg i można będzie zmienić buty na płaskie, od razu kupie sobie mój ulubiony model Vans'ów. Są to dosyć zwykłe, materiałowe tenisówki, ale oczywiście ja widzę w nich to coś i mimo iż są sportowe, ja planuje ubierać je na różne sposoby do jeansów, szortów czy spódniczek.
Pokażę wam kilka modeli bardziej zwykłych i niezwykłych par!
























Wygodne buty to podstawa, te na pewno do nich należą! 
Jak wam się podobają ?

Na koniec kilka słów z racji tego, że mamy dziś 14.02- święto zakochanych!
Moi drodzy w tym dniu życzyć można wiele miłości radości i szczęścia, jednak ja uważam, iż to nie jest najważniejsze. Prawdziwym skarbem jest mieć kogoś, kto w każdej sytuacji stanie za Tobą murem, skoczy za Tobą w ogień, będzie przy Tobie w chwilach radości, ale co najważniejsze w chwilach gdy świat Ci się wali i myślisz, że tracisz wszystko.
Tego właśnie wam życzę, prawdziwego, namacalnego szczęścia, które ktoś nam daje tym, że po prostu jest :)
Czasem wystarczy byś był!
A miłość przychodzi z czasem i jest najgorszą i najlepszą rzeczą jaka się może przytrafić człowiekowi

Miłego wieczoru :)

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

orientujecie się gdzie można dostać takie miętowe ? :)

Edith pisze...

Jakiś czas temu widziałam miętowe w silesi w Katwicach, poza tym w Niemczech ale to chyba Ci nie pomoże. Poszukaj w sklepach online, myślę, że coś znajdziesz :) Warto przeglądać zagraniczne, oryginalne stronki wyjdzie drożej za przesyłkę ale masz gwarantowany produkt i na pewno znajdziesz miętowe.

Edith pisze...

NO PROSZĘ, ZNALAZŁAM MIĘTOWE :

http://www.tillys.com/intl/variants.aspx?parentctg=&prod=190866523&ctlg=020_Girls&cid=1086&source=1&size=&utm_content=2178999&utm_medium=affiliates&utm_campaign=CJ_Affiliates&utm_source=Commission_Junction&network=CJ&affiliates=2178999&intl=1

:)